Minggu, 09 April 2017

Lippo Karawaci - Millennium Village's Site Progress - April 2017

Millennium Village's Site Progress - April 2017
Greetings from Millennium Village

Millennium Village is an integrated development by Lippo Homes located in the Lippo Village CBD, offering a smart, modern home-living and work environment.

Just to update you in how things are progressing. Hillcrest House tower has already moved into the development of the condominium levels up to level 2 so far, while Fairview House tower is in the lower ground floor development.

Get your units now at Millennium Village because it will be a great investment instrument and a dream home for you and your family.

Please contact You Ham Lippo Karawaci on 085 888 201 888 for more information.



Salam hangat dari Millennium Village

Millennium VIllage adalah suatu pengembangan terpadu oleh Lippo Homes yang berlokasi di CBD Lippo Village, yang menawarkan area hunian dan lingkungan kerja yang nyaman dan modern.

Ingin memberikan progres perkembangan pembangunan yang terbaru. Menara Hillcrest sudah memasuki tahap pengembangan lantai kondominium sampai ke lantai 2 sejauh ini, sedangkan menara Fairview House sudah dalam tahap pengembangan lantai LG.

Miliki unit Anda sekarang di Millennium VIllage, karena akan menjadi sebuah instrumen investasi yang menguntungkan dan sebuah hunian impian keluarga Anda.

Silahkan menghubungi You Ham Lippo Karawaci di 085 888 201 888 untuk informasi selanjutnya.


Regards,

You Ham - Lippo Karawaci
085 888 201 888
lippokarawaci-youham.blogspot.com
youham07@gmail.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar